Teknik Servis

Kayıt Formu ile Başlayan Süreç

Ik Industry teknik servis personeli PLC sistemleri, operatör panelleri, sürücüler, CNC parçaları, proses elemanları ve şalt malzemeleri gibi birçok ürün için tüketicilerine profesyonel bir destek sunmaktadır. Sorun yaşanan ürünün, kullanıcı tarafından profesyonel destek ekibiyle paylaşılmasının ardından arızalı olduğu saptanan ürünün takip edilmesi için sistemimizde kayıt oluşturuyoruz. Sistemde kaydedilen arıza kaydı ile ilgili teknik servis ekibimiz ivedi hareket ederek, kullanıcı tarafından belirtilen arızanın kesin tespitini yapmaktadır ve bildirilen arızaya istinaden kullanıcı ile bir fiyat teklifi paylaşılmaktadır. En uygun şekilde hazırlanan fiyat teklifinin, kullanıcı tarafından onaylanmasının ardından teknik servis işleminin ilk adımı tamamlanmış olur.

Profesyonel Ekiplerin Dokunuşu

Paylaşılan fiyat teklifine gelen onaya istinaden, profesyonel teknik destek ekibimiz ivedilikle harekete geçerek gerekli tamir ve onarım işlemlerine başlarlar. Hızlı ve kaliteli bir servis sunmayı amaçlayan teknik ekibimiz, senelerin vermiş olduğu tecrübe ve bilgi birikimi ile kullanıcılara her zaman en kaliteli ve doğru hizmeti vermeyi amaçlamaktadır. Başta dünyanın önde gelen ülkeleri olmak üzere, neredeyse tüm dünya üzerinde 20 farklı endüstriyel markanın sıfır veya garantili ikinci el ürünlerine teknik servis hizmetini sağlayan ekibimiz her zaman servis verdiği kullanıcılardan tam not almayı başarmıştır. Teknik servisimizin verdiği profesyonel destek ile yeni bir ürün alma sorunundan kolaylıkla kurtulabilir ve ürününüzü senelerce teknik ekibimizin de desteğiyle gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Yüksek kalite ve müşteri memnuniyeti odaklı servis anlayışıyla teknik ekibimiz her daim kullanıcılarının yanındadır. Türkiye’nin her bölgesinde yaygın olan geniş servis ağımız ile kullanıcılara yerinde servis hizmeti sunma imkanımızda bulunmaktadır.

Sınırsız Teknik Destek İmkanı

Globalleşen dünya düzeni ile birlikte artık birçok uluslararası ve yerli marka, farklı ülkelerde kullanıcıların satışına sunulmaktadır. Bu markaları birbirinden ayıran en büyük özelliklerin başında ise teknik servis ekiplerinden alacağı desteğin kolay ve pratik olmasıdır. Ik Industry teknik servis ekipleri arıza kaydı işlemi ile başlayan süreçte, kullanıcılarını hiçbir şekilde mağdur etmeden her zaman en kolay ve pratik hizmeti sunmayı amaçlamaktadır. Teknik ekip tarafından tamir ve onarım işlemine alınan ürünün tamirinin ardından, direk olarak kullanıcıya teslim edilmeden önce kontrol ekipleri tarafından testleri yapılmaktadır. Test işlemleri esnasında, ürünün kayıttaki arızası göz önünde bulundurularak bir takım simülatörlere tabi tutulmaktadır. Simülatör testlerinden olumlu sonuç alan ürün ise kullanıcısıyla tekrar buluşturulmak üzere teknik servis ekibi tarafından hazır hale getirilmektedir.

Adrese Teslim Servis Desteği ile Öne Çıkan Hizmet Anlayışı

Profesyonel ve tecrübeli teknik servis ekiplerinin tamir ve onarım işlemlerinin ardından, teknik servis işleminin son adımı ise ürünün kullanıcısına teslim edilmesidir. Gerekli onarım çalışmalarının ardından simülatörde testlere sokulan ürün, teslimata hazır bir hale gelmektedir. Teslimat işleminden önce stoklama alanında tutulan ürünler, kullanıcılarıyla buluşturulmak üzere teslimat ekibimizin sorumluluğunda bulunmaktadır. Tüm işlemlerin ardından ürün kargo ile kullanıcısına gönderilir. Teknik ekiplerin uygunluğu doğrultusunda, direk olarak teknik servis ekibi tarafından da teslimat işlemini gerçekleştirebilmekteyiz. Servis işleminin ilk adımından son adımına kadar sıfır hata ile ilerleyen bu süreçte profesyonel ekiplerimiz sizlerin sadece bir telefon kadar yakınındadır.

Hemen Arayın
Hemen Arayın 0 (262) 745 01 35